2010-12-30 ? 23:17:47

2010

Nu är snart 2010 över.. har varit ett ganska bra år inte dt bästa men helt okej. Höjdpunkten var absolut österike med massa najsiga människor. Kommer aldrig glömma den resan. Jag klippte lugg också haha, första gången sen ja var typ 5 år... Sommaren slog nt 2009 men den var helt okej och dt var skitkul att frida var med mig på smögen. Sen var vi också i gbg och gick på liseberg och rixfm festival, dt var kul. Jag började åttan och betyg för första gången och jag blev jättenöjd.

Men nu blire ett nytt år och nya utmaningar. Jag hoppas 2011 kmr bli ett år ja nt kmr glömma! Jag hoppas att dt blir Ullared till våren, jag lär mig åka snowboard skitbra, ja konfimerar mig och då ska ja va blond! Sommaren ska bli bäst och till hösten kanske dt blir idol.

Nyårslöften:
Inte äta så mkt godis..
Spara pengar!
Kämpa på bra i skolan och få bra betyg!
Va en bra kompis

Imorrn blire bäst med Frida! Dt kmr säkert en ny videoblogg också.

puuusss / hanna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: