2010-12-29 ? 15:06:26

mmm ...

har inte lagt in något på länge eftersom jag varit i gbg till igår.
men jag skrev faktiskt ett helt inlägg igår men så försvann hela skiten :s
iaf så hade jag det bra hos farmor :)
blev mest shopping även fast jag bara tänkt köpa mössa & vantar ^^
kom hem igår halv sju & åkte direkt arenan för att kolla på våran träning.
har haft ont i halsen & så sen i måndags & jag hoppas det går över till nyår!
kom nyss hem från stan med mamma så ska ta något att äta & bara slöa resten av dagen (yyy)
här är bilder på det jag köpte! ;)



t-shirt från zara



blus från jc (ser bättre ut på)



trosor från svea



nagellack från bikbok & vero moda



vantar från åhlens



kjol från gina tricot (ser också bättre ut på)



mössa från intersport



örhängen & armband från jc



& till sist raggsockar! (L)


/ frida ♥

Kommentarer
Emma :)

jag har det röda naglacket, as bra säger jag bara! <3

2010-12-29 @ 19:19:39
Emma:)

jag har det röda nagellacket, as bra säger jag bara! :D<3

2010-12-29 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: