2011-01-30 ? 13:51:52

30 januari

Vi får hoppas att Frida bara var på dåligt humör igår för jag vill gärna ha kvar bloggen. Det brukar faktist vara mellan 6-11 som läser, nästan lika många som kissies läsare eller inte.... :) Klart det händer samma saker hela tiden eftersom skolan tar all tid? Det kommer iallafall hända massa för mig i februari så då har jag något att skriva om plus att jag fyller år då (y) 

Denna dagen är jag på jättebra humör, sovmorgon och är själv hemma. Har gjort massa saker som jag var tvungen att göra, men nu är jag klar med det (y) Nu blire dock skriva om en svenskauppgift och göra so.. Men det går nog snabbt och sen vill jag bara ut och sätta mig på altanen och fika haha. Det är ju underbart väder ute för att vara januari, lixom fåglarna kvittrar, solen lyser och det är plusgrader :D


Jag vill vara blond, brun och ha sommar nu :)

puuuussss/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: