2011-01-04 ? 12:56:13

blööö ...

vaknade för typ en timma sen & har precis ätit frukost.
idag vet jag inte vad som händer, har lust att träffa någon typ :)
har iaf bestämt mej nu att jag ska köpa en dator ^^
jag är inte så bra på att spara men den här gången tänker jag göra det!
så hoppas kunna köpa den till sommaren typ om inte tidigare ;)
men nu bestämde jag att träffa hanna senare :DDD
så vi ska göra header, fast vet fortfarande inte hur man lägger in den :/
iaf så funderar jag på att börja med dagens outfit & sååå :)
inte alla dagar med ibland iaf, men kommentera vad man kan göra mer.
för att göra bloggen roligare ^^

här är bild på tröjan jag köpte igår :)
199 kr från bikbok (yyy)



/ frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: