2011-01-16 ? 13:12:00

bowling&plugga

hallådäär!
var & kollade match ändå imorses.
skövde - fröjered (95/94) & fröjered vann med 6-5 (yyy)
jag & catta hejade liksom på dom, hahaa ^^
sen när jag kom hem så städade jag lite & nu sitter jag häär ;)
vid typ 3 sen så ska vi åka & bowla, suger på det ><
& sen ska jag hem & plugga lite. 
förresten så gjorde jag faktiskt en header igår!
men blev inte alls nöjd med den så får göra en ny ändå.
ska försöka få upp en så snart som möjligt!
lovaar

bild på kläderna som jag köpte igår :)
fast inte tunikan för gick inte & få någon normal bild på den xd
men köpte den iaf för 50:- på rean (yyy)



tröja 199:- från gina tricot



örhängen 13:- från gina tricot
 

/ fridaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: