2011-01-13 ? 16:10:11

Dag 13 – Min nuvarande kärlek

Min nuvarande kärlek hmm.... Jag är ju inte tillsammans med någon nu och det känns som det var tusen gånger sist. Jag antar att det syftar på killar så isåfall vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här? Jag gillar ju några killar som är väldigt söta och så men inte mer.. Jag känner mig väldigt dålig på kärlek och jag vet inte riktigt vad jag vill. Ändrar ju mig flera gånger men det finns ju några som jag tänker på hela tiden men jag vet inte riktigt om dom gillar mig. Men jag känner mig så ful nu så måste göra en makeover så börjar med att färga håret... 
Men jag hoppas att turen vänder för jag vill verkligen det, men till våren kommer vårkänslorna och man blir piggare och då hoppas jag verkligen på nått.. Om jag skulle skriva om det här om några månader, hoppas jag jag kan skriva om min kärlek... 





puuussss/ Hanna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: