2011-01-18 ? 20:42:56

Dag 17 – Mitt favoritminne

Gud vilken svår fråga har verkligen massa roliga minnen..  Men hela österrike resan är verkligen ett minnen ja aldrig kommer glömma. Var där med underbara kompisar och lärde känna två killar.  Kegle bowling och bussresan hem var absolut det roligaste på hela resan. Kegle bowling är liknade bowling men inte riktigt samma sak men det var verkligen kul när vi skoja med en tant och hon blev skitsur på min pappa. Gud va vi skratta, och bussresan hem när vi hitta på norrmanskämt, det var verkligen skitkul. Det är snart ett årsedan nu och ja hoppas att det kommer bli en lika rolig resa i sommar när vi åker utomlands men ja tror inte det kommer slå denna resa.. :)



Louise på vägen dit


Österrike


Min och saras häst djävulen


Fred och Edvin




Sara och Louise


Jag


Robin


Kegle bowling


Sura tanten.. :)


puuusss/ Hanna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: