2011-01-01 ? 20:05:37

new year

första dagen på nya året! :)
känns helt som vanligt, förutom att hugo är borta. 
mår skitdåligt när jag är hemma, men ni kompisarna gör allt! 
kan släppa alla tankar & vara mej själv när jag är med er ♥
idag har jag iaf varit med emma & lisa :) 
slöade mest vid tv:n & sen var vi på gudstjänst förut. 
& imorn åker jag till linköping.
kommer hem igen på måndag kväll :) 
& sen på torsdag är det coop forum cup ^^ 
hoppas på guldet det här året ;) 
men nu ska jag kolla på fångarna på fortet (yyy)
laget med bloggarna är ju med idag. 

bjuder på lite bilder från igår.
dålig kvalite men det får duga :)
 











bara bilder från min mobil men tror att hanna lägger upp dom bättre bilderna (yyy)

/ frida ♥

       
Kommentarer
lisa w ♥

du lyser upp mina dagar också, ska du veta!

2011-01-05 @ 11:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: