2011-01-16 ? 13:33:48

trött på allt

Jag är trött på att vara trött..
Jag är trött på Skövde
Jag är trött på vädret
Jag är trött på musiken
Jag är trött på läxor
Jag är trött på mig själv
Jag är trött på spotify reklamen

Jag vill vara glad och pigg
Jag vill komma bort
Jag vill ha Sommar
Jag vill hitta lite nya bra låtar
Jag vill ha lov!
Jag vill göra en makeover
Jag vill ha spotify premium

Usch vad ja känner mig deppig och det blir ju inte bättre av att all musik suger och man måste plugga franska glosor som endå inte fastnar i huvudet. Finns det ingen bra låt som är svängig men endå inte massa dunka dunka som man blir jätteglad av?

Men nu får ja nog endå plugga klart och sen lägga mig i badet med bra musik och ljus och bara drömma mig bort och sen skratta till solsidan.. :)

Bara kämpa några timmar till så kan jag göra det, kämpa, kämpa,kämpa.....

puusss/ Hanna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: